Pazarlama hunisi otomasyonu nasıl oluşturulur?
Yayınlanan: 2022-02-11İşletmenizde birine sahip olmak kesinlikle en değerli varlıktır. Müşteri kazanmak, pazarlama hunisi otomasyonu geliştirmek için satış çabalarına veda edin.
Bugün, bunu tartışacağız. Bildiğiniz gibi, LinkedIn'de haftada 100 bağlantı isteği sınırı ile potansiyel müşteri oluşturmak daha karmaşık hale geldi.
Ancak şimdi Waalaxy ile, pazarlama huninize daha fazla ziyaretçi çekmek için LinkedIn ve e-posta pazarlamasının gücünden yararlanabilirsiniz.
Şimdi, otomatikleştirilmiş bir huni ile neler yapabileceğinizi birlikte öğrenelim.
Otomatik bir sistemle şunları yapabilirsiniz:
- B2b araştırmanızda zaman kazanın.
- Daha fazla potansiyel müşteri (veya potansiyel müşteri) oluşturun.
- Ürünleriniz/hizmetleriniz için yeni müşteriler edinin.
- 7/24 ödeme toplayın.
- Temanızla ilgili bir konuda hedef kitleyi eğitin.
Bu yazıda, otomatik pilotta çalışan ve satışlarınızı artıran etkili bir satış tünelinin nasıl oluşturulacağına bakacağız.
Gitmeye hazır? İlk soruyla başlayalım..
Pazarlama Hunisi: Kısa tanım
Otomatik pazarlama hunisi ("dönüşüm tüneli ", "dönüşüm hunisi", "satış hunileri" olarak da adlandırılır), birkaç pazarlama aşamasından geçerek basit bir ziyaretçiyi sadık bir müşteri haline getirmenize olanak tanıyan bir iş sürecidir.
Bu oldukça basit bir tanım, ancak sonraki bölümde daha derine ineceğiz.
Otomatik pazarlama hunisi nasıl çalışır?
Bir pazarlama hunisi , İnternet kullanıcısına bir satın alma sürecinde eşlik etmenize olanak tanır. Potansiyel müşteriyi beslemenize (lider yetiştirme ), yani ürünü satın alması için bilgi bulmasına ve sorularını yanıtlamasına yardımcı olmanıza olanak tanır.
Bu huninin birkaç aşaması vardır.
İşte buradalar:
- Farkındalık.
- Düşünce.
- Karar.
Kaynak: affde.com.
Farkındalık
Farkındalık aşamasında, rolünüz, potansiyel müşterinin zihninde markanızın bir izini yaratmaktır. Bu, hizmetlerinizle kişisel markanız veya ürünleriniz için profesyonel markanız olabilir. Potansiyel müşteri, çözümünüzün var olduğunun farkında olmalıdır.
Bu yapıldıktan sonra, süreçte daha ileri gidebilirler.
Değerlendirme (veya “değerlendirme”)
“Düşünme” aşamasında amaç, potansiyel müşterinizin daha fazlasını bilmek istemesini sağlamaktır. İlgili olmak. Bunu yapmak için iki şeyi teşvik etmeniz gerekir.
- Ürününüzün ilgisi (bu ürün benim için mi ve ihtiyacımı karşılayabilir mi?).
- Onu elde etme arzusu (kaliteli bir çözüm mü? Hangi sonuçları elde etmeyi bekleyebilirim?).
Bu aşama çok duygusaldır. Sorunları faize zorlamanız gerekiyor. Ve faydaları arzuya bastırın.
Karar (veya “satın alma modu”)
“Karar” aşamasında, ılık/sıcak bir potansiyel müşteriyi müşteriye dönüştürmeniz gerekir. Çözümünüzü biliyor, ilgileniyor ve sadece harekete geçmesi gerekiyor. Bunu yapmak için 3 şey üzerinde oynamanız gerekir.
- münhasırlık.
- Nadirlik.
- Aciliyet.
Bunu yapmazsanız, insanlar satın almak için harekete geçmekte zorlanacaklar. Burada mesele ne pahasına olursa olsun agresif olmak değil. Halı satıcısı gibi görünmeden de satış yapabilirsiniz. Ve işte nasıl.
münhasırlık sunun
Etkileyici bir teklif oluşturun. Ayrıcalık ekleyebilirsiniz. Ve bunu yapmak için kendinize şu soruyu sorun:
Ürünüm rekabetten nasıl farklı?
Potansiyel müşterilerin zihninde ne kadar benzersiz olursanız, sizi referans olarak o kadar çok seçeceklerdir. Bir bellek bağlantısı oluşturmanız gerekir. Kendilerini farklılaştıran markalardan bir örnek vereyim size:
- Tren. Hangi firmayı düşünüyorsun? SNCF.
- Telefon? Elma.
- Video? Youtube.
- Film? Netflix.
Belirli bir konunun ön saflarında yer alıyorsanız, insanlar satın alacaklardır çünkü zihinlerinde bir ölçüt haline geldiniz.
Kıtlık ve kullanılabilirlik
Bu faktör satışlarınızı artırabilir. Ürününüze/hizmetinize erişim kıt olduğunda, potansiyel müşterilerinizin zihninde zorlayıcı bir etki yaratır.
Dönüşüm sağlayan bir pazarlama hunisi örneği
Potansiyel müşterileri mümkün olan en iyi şekilde müşteriye dönüştürmek için bu yapıyı mümkün olduğunca takip etmeniz gerekir: AIDA için:
- Kanca.
- Faiz.
- Arzu.
- Eylem.
Tüm sayfalarınız ve pazarlama işlemleriniz bu AIDA çerçevesini kopyalamalıdır. Neden? Niye? Çünkü dönüşüm tünelinde en ikna edici olarak yıllardır kendini kanıtlamıştır.
Örneğin, ürün/hizmet teklifinizin açılış sayfası , vaat içeren bir teaser ile başlayabilir.
Ardından, ilgilerini çekmek için potansiyel müşterilerinizin sorunlarını hedeflersiniz.
Ardından faydaları, özellikleri ve ispatı ile arzu edin.
Son olarak, ziyaretçiyi müşteriye dönüştürmek için harekete geçirici mesajınızla.
Neden bir pazarlama hunisi yapılır?
Pazarlama hunisi biraz slayt gibidir. Yani, tamamen soğuk bir insanı akıcı ve doğal olarak ücretli teklifinize götürecektir.
Ancak, satış hunisinin uzunluğu ve türü bir ana kritere bağlıdır:
- Beklentinin sıcaklığı.
Yani, daha önce görülen 3 adımlı süreçte (farkındalık, değerlendirme, karar) potansiyel müşterinizin nerede olduğunu belirleyen ölçümdür .
Otomatik satış tünelinin çok yardımcı olacağı bazı durumlara bakalım…
Daha fazla potansiyel müşteriyi dönüştürmek ve daha fazla müşteriyi dönüştürmek için
Daha önce de belirtildiği gibi, tünel bir kişinin evresini değiştirmenize olanak tanır. Yani onun durumu.
- Ziyaretçi.
- Olasılık.
- Müşteri.
Örneğin, daha fazla potansiyel müşteriyi dönüştürmek için e-posta adresi karşılığında ücretsiz bir kaynak sunabilirsiniz. Ardından, kayıttan sonra "öncü" aşamadan "müşteri"ye geçmek için onları ücretli teklifinize yönlendirin.
Eğitim tekliflerinizi satmak için
Otomatik bir pazarlama hunisi oluşturmak, bilgi ürünleri dünyasında yaygın olarak kullanılmaktadır. Yani online eğitim gibi dijital ürünlerin satışında.
Örneğin, bazı araçlar çok kolay bir şekilde bir huni oluşturmanıza yardımcı olabilir. En çok kullanılanlar Systeme.io ve Clickfunnels'dir.
Tıklama hunileri ayda 49€'dan başlar .
Eğitim teklifleriniz için çıktı alabileceğiniz bir pazarlama hunisinin nasıl oluşturulacağına ilişkin bir örnek:
- Bağışlanan bir kaynak karşılığında ad ve e-posta toplamak için sayfayı yakalayın.
- Konunuzda bir web semineri kayıt formu bulunan teşekkür sayfası.
- Kullanıcının web seminerinden sonra aldığı satış sayfası.
Ardından, web seminerinizi tanıtmak için bir dizi otomatik e-posta gönderirsiniz. Ve web seminerinizin sonunda eğitiminizi satarsınız.
Ürün ve hizmet satmak için
Ürün ve hizmet satıyorsanız, otomatik satış tünelinin gücünü de kullanabilirsiniz.
Örneğin, grafik tasarımcı olarak danışman/serbest çalışan biriyseniz, kolayca müşteri bulmanıza yardımcı olabilir. İşte bir örnekle nasıl çalışabileceği:
- “Doğru logo kimliği nasıl seçilir” konulu dijital bir kitap sunuyorsunuz.
- Dijital kitap karşılığında e-posta adresini topluyorsunuz.
- Tasarımlarınız, müşteri incelemeleriniz vb. ile otomatik e-postalar gönderirsiniz.
- Calendly sayfanıza gönderilen e-postanın sonunda bir harekete geçirici mesaj yaparsınız.
- Hizmetlerinizi görüntülü/telefon görüşmesi ile sunuyorsunuz.
Aynı şey e-ticaret siteleri için de geçerli…
Bu sadece grafik tasarımcılar için bir örnektir. Bir sonraki bölümde, temanız ne olursa olsun otomatik pazarlama huninizi nasıl oluşturacağınızı göreceğiz.
Uzman bir pazarlama hunisi nasıl oluşturulur?
Potansiyel müşterilerinizi satın almaya ikna etmek için çok fazla zaman harcamanıza gerek kalmadan dönüşen satış makinenizi oluşturmak için bu basit adımları izleyin.
1. Adım: Bir kurşun mıknatıs oluşturun
İlk adım, ziyaretçinizin iletişim bilgilerini takas edecek bir şey bulmaktır. Temel olarak, e-posta adresi toplanmalıdır. Ancak, yaşam döngüsü boyunca potansiyel müşteriyle olan ilişkinizi kişiselleştirmek için daha ileri gidebilirsiniz:
- İlk adı.
- Telefon numarası.
- Firma Adı.
- Web sitesi .
- Senin adresin.
- Vb.
Ziyaretçilerinize sunabileceğiniz pek çok kurşun mıknatıs var, her zaman metin yazarlığı üzerinde çalışmayı ve akılda kalıcı bir başlığa sahip olmayı unutmayın. İşte bazı fikirler:
- Ücretsiz danışmanlık.
- İndirim kuponu.
- Kontrol listesi.
- Sınavlar.
- Video.
- Video serisi.
- Araç kutusu.
- Takvim.
- Dijital ses dosyası.
- Röportaj yapmak.
- Canlı demo.
- Giriş bileti.
- E-posta ile eğitim.
- Fiziksel ürün.
- Dosyayı kaydırın.
- Bilgisayar grafikleri.
- Telefon görüşmesi.
- Denetim.
- Fiyat tahmini.
- Beyaz kağıt.
- Dijital kitap.
- Tişört.
- İstatistiksel veri.
- Durum çalışmaları.
- Açıklayıcı kılavuz.
- İndirilebilir PDF.
- Web semineri.
- Cevrimici egitim.
Potansiyel müşterinizin 1 numaralı acısını bulun ve kısmen kurşun mıknatısınızla yanıt verin.
Örneğin bir e-ticaret siteniz varsa indirim kuponu teklif edin çünkü asıl sıkıntı çok harcama yapmaktır.
Örneğin, bir web pazarlama ajansı iseniz, potansiyel müşterinize dijital pazarlama stratejisi hakkında bir denetim teklif edin.
Örneğin, bir SEO danışmanıysanız, potansiyel müşterinizin karşılaştığı sorunlar hakkında sorular sormak için 20 dakikalık ücretsiz bir danışmanlık hizmeti sunun.
Bir kurşun mıknatısın amacı, bir ziyaretçi ile ihtiyacı olan bir kişi arasında dönüşümün ilk adımını oluşturmaktır. Aşağıdaki adımlar bu ihtiyacı doldurmanıza izin verecektir.
2. Adım: Bir arama teklifi oluşturun
Harekete geçirici mesaj teklifi , müşteriniz için karşı konulmaz olduğu için reddetmeyi zor bulacak bir tekliftir.
- Gerçek bir değer önerisi olan bir teklif.
- Pahalı olmayan bir tekliftir (50€'nun altında).
Örneğin olabilir:
- Ucuz bir fiziksel ürün (e-ticaret durumunda).
- Bir video eğitimi (infopreneurship örneği).
- Bir yazılım.
- Ücretli bir dijital kitap.
- Premium bir içerik.
Amaç, onları “müşteri” durumuna getirmek için mümkün olan en kısa sürede müşteriyi müşteriye dönüştürmektir.
Ardından, müşterinizi merdiveni yukarı taşıyabileceksiniz. Hemen göreceğimiz şey bu..
3. Adım: Bir amiral gemisi teklifi oluşturun
Amiral gemisi teklifiniz, ana ürününüz/hizmetinizdir. Çoğu zaman, insanlara amiral gemisi bir ürün satarak daha ileri gitmek isteyeceklerini fark edeceksiniz.
Bu yüzden onların ihtiyaçlarını karşılamak için klasik bir hizmet sunabilirsiniz. Bu olabilir :
- Manuel bir servis.
- Uzun bir video eğitimi.
- Bir yazılım.
- Bir koçluk.
Amiral gemisi teklifinizin amacı, en hiperaktif olanları belirlemek için önceki alıcılarınızı başarılı bir şekilde nitelendirmektir . Bu şekilde onlara daha fazla değer sunarsınız.
Ancak bunu otomatik pazarlama huninizde uygularsanız, bazı kişilerin daha da ileri gitmek isteyeceğini göreceksiniz…
4. Adım: Premium bir teklif oluşturun
İşte burada üst düzey teklif devreye giriyor. Yani, zaman veya birime göre değil, sıklıkla performansa göre ücretlendirilen özelleştirilmiş bir teklif.
Örneğin, bu olabilir:
- Haftada bir koçluk ve ayda bir rapor içeren 6 aylık bir refakat.
- Hedefinize ulaşana kadar özel koçluk.
Bu teklifin avantajı, “klasik” olarak ve müşteri tarafından belirlenen sonuca ulaşırsanız bonus olarak ödeneceğinden, kişinin hayatını değiştirmesine yardımcı olabilecek olmanızdır.
İşte bir web pazarlama şirketinin daha fazla müşteri bulmasına yardımcı olmak isteyen bir müşteri adayı oluşturma danışmanına bir örnek.
Hedef ve KPI şu şekilde olabilir: bir sonraki çeyrekte 30 müşteriye imza atmak. Hedefin aşılması durumunda desteğin fiyatı 1 500 €/ay + 5 000 € bonus olabilir.
Açıkçası, üst düzey bir teklif için satın alma karar sürecini otomatikleştirmek zordur. Kişinin ihtiyaçlarını anlamanız, çözümler önermeniz ve teklifiniz için sonuçlar belirlemeniz gerekir.
Ancak zamandan tasarruf etmek istiyorsanız, satış sürecinin bir kısmını yine de otomatikleştirebilirsiniz…
Adım 5: Pazarlama hunisi ve otomasyon
- Kurşun mıknatısınız .
- Arama teklifiniz.
- Amiral gemisi teklifiniz.
- Premium teklifiniz.
- Satış sayfanız.
Bu satış hunisinde müşterilerin düşüşünü otomatikleştirebileceksiniz.
Bunu yapmak için Systeme.io, Clickfunnels, OptimizePress, Podia ve diğerleri gibi araçları kullanabilirsiniz.
Kullanımı çok kolay, genellikle otomatik bir pazarlama hunisinin oluşturulmasında İsviçre ordusu bıçaklarıdır.
Bazıları ücretli, diğerleri ücretsiz. Başlamak için çok az parayla bile huninizi bugün nasıl başlatabileceğinizi görelim…
Ücretsiz bir pazarlama hunisi nasıl oluşturulur?
Satış sürecinizden önceki adımları takip ettiniz. Şimdi pazarlama stratejisi kısmıyla ilgilenmeniz gerekiyor.
Amaç: Ürün ve hizmetlerinizi satın alma ve rahat bir yaşam kazanma arzusu yaratmak.
Systeme io'da bir hesap oluşturun
Systeme.io, pazarlama hunileri oluşturma yazılımıdır ve ücretsiz bir sürüm önerir. Ücretsiz sürümle, örneğin şunları yapabilirsiniz:
- 2000 kişiye kadar toplayın.
- Sınırsız e-posta gönderin.
- En fazla 10 sayfalık 3 çevrimiçi satış hunisi oluşturun.
- Alan adınızla 1 blog oluşturun.
- Blog makaleleri yayınlayın ve SEO'nuz üzerinde çalışın (İnternet kullanıcısı tarafından kullanılan arama motorunun ilk sonuçlarında görünmek için)
- Parola ile korunan bir üye alanınız olsun.
- İçeride istediğiniz kadar üyeniz olsun.
- Sınırsız dosya saklayın.
- Minimum pazarlama eylemlerinizi otomatikleştirin.
- 1 otomatik senaryo oluşturun.
- Stripe ve PayPal ile ödeme toplayın.
- Kendi ortaklık programınızı oluşturun.
- A/B testleri gerçekleştirin.
- Kuponlar oluşturun.
- Karşı konulmaz tekliflerinizi tanıtmak için sosyal medyayı kullanın
- Yukarı satışlar, aşağı satışlar ve sipariş darbeleri oluşturun.
Kısacası, bu yazılımın ücretsiz sürümüyle sahip olduğunuz muazzam olasılığı gördünüz. Pazarlama huninizi başlatmak için ihtiyacınız olan tek şey bu.
Google Adwords veya LinkedIn Ads gibi ücretli reklamlarla çevrimiçi satışlarınızı artırmayı da seçebilirsiniz.
Şimdi nasıl önlem alacağınız aşağıda açıklanmıştır…
Müşteri yolculuğunu adım adım oluşturun
Hesabınızı ücretsiz olarak oluşturduktan sonra pazarlama huninizi oluşturmaya başlayabilirsiniz.
İlk adım, yakalama sayfanızı oluşturmaktır . Yani, potansiyel müşterilerinizden temel bilgileri (en azından e-posta adresi) toplamanıza izin verecek açılış sayfası .
İkinci adım, satış sayfanızı oluşturmaktır. Bu, çevrimiçi işletmenizin ana açılış sayfasıdır . Ürününüzü ve ücretli hizmetinizi satmanızı sağlar.
Maksimum ziyaretçiyi potansiyel müşteriye dönüştürmek için mükemmel bir yakalama sayfası nasıl oluşturulur?
İşte harika bir yakalama sayfası oluşturmak için bazı adımlar…
Beklentinin acılarını anlayın
İlk adım, potansiyel müşterilerinizin acı noktalarını anlamaktır.
- En büyük bilinçli hayal kırıklıkları nelerdir?
- Bilinçli hayal kırıklıklarının derin acıları nelerdir?
İhtiyacı bulmak için derinlere inmek önemlidir.
Örneğin, emlak çevrimiçi eğitim işindeyseniz.
En büyük bilinçli hayal kırıklığı, daha fazla şey yapmak için daha fazla para kazanmamaktır.
Bunun arkasındaki hayal kırıklığını arayın.
Çoğu zaman bunun ardındaki özgürlük eksikliğidir.
Örneğin kilo vermede, potansiyel müşterinin bilinçli hayal kırıklığı aşırı kilolu olmaktır. Kendine sor:
Neden? Niye? Bu sorunun kökü nedir?
Burada, genellikle derin acı veren başkalarının bakışlarıdır.
Potansiyel müşterilerinizin acısını anlayın ve bunu yakalama sayfasında öne çıkarın.
Yakalama sayfasının yapısını oluşturun
Bu makalenin önceki bölümlerinde öğrenilen AIDA yapısını kullanın.
Bilinçli hayal kırıklığını ve derin acıyı vurgulayan güçlü bir kanca ile başlayın. Ve kişinin arzusu ile bir alt başlık yazın.
Ardından, kişinin tamamen kendileriyle ilgili olduğunu hissetmesini sağlamak için küçük bir metin yapın. Bu, sorunları bastırmak veya küçük bir hikaye anlatmak olabilir.
Ardından, teklifinizin avantajlarını yedekleyin. Bunu yapmak için, faydaları belirterek ve bunları özelliklerle ilişkilendirerek başlayın ve daha sonra (derin arzulara değinen) anlamını ekleyin.
Bir örnek: “Çalışmadığınız zamanlarda bile para kazandıran, daha fazla çalışmadan istediğiniz yerden istediğiniz kadar para kazanmak için özgür olmanızı sağlayacak Blogueo yöntemini kullanarak karlı bir blog oluşturmayı öğrenin. haftada 2 saatten fazla.”
Ürünlerinizi ve hizmetlerinizi kitlesel olarak satan bir satış sayfasını nasıl oluşturursunuz?
Yakalama sayfası için, biraz daha ileri gitmeniz dışında pek farklı değil.
Yani, mesajınızı müşterilerinizin sonuçlarına ve onların referanslarına odaklayacaksınız.
Satış sayfanızın ikna gücünü optimize etmek için Robert Cialdini'nin 6 etkileme ilkesini kullanabilirsiniz:
- Karşılıklılık ilkesi (ne kadar çok teklif ederseniz, o kadar çok alırsınız).
- Tutarlılık ilkesi (küçük bir taahhüt, taahhüt eylemsizliği yaratır).
- Sosyal kanıt ilkesi (diğer insanlar harekete geçti).
- Otorite ilkesi (otorite figürleri bana güvendi, sonuçlar).
- Sempati ilkesi (teklifinizin insani tarafı).
- Nadirlik ilkesi (sınırlı ve özel sürüm).
Ürün ve hizmetiniz için bu öğeler üzerinde çalışın ve satış sayfanıza ekleyin.
Otomatik pazarlama hunisini test edin
Pazarlama huninizi yerleştirdikten sonra, test etmeniz gerekecektir.
Bir şeyi hatırla:
Piyasa her zaman haklıdır.
Tekliflerinizin işe yaramaması olasıdır. Aslında girişimcilerin yaptığı ilk hata, pazarın ihtiyacını karşılayan bir teklif tasarlamak yerine kendi isteklerine göre bir şeyler yaratmaya çalışmaktır.
Yakalama sayfası için metrikler
Mükemmel dönüşüm oranı: >%45.
Ortalama dönüşüm oranı: %10-45.
Düşük dönüşüm oranı: <%10.
Yakalama sayfanızın dönüşüm oranı neredeyse tamamen sizin teklifinize ve metin yazarlığınıza bağlı olacaktır. Web tasarımı, özellikle B2B ortamında dönüşüme girer.
B2C pazarında biraz daha az, ancak satış sayfanızın grafik tasarımının yine de net olması gerekecek.
Bir ödeme sayfası için metrikler
Mükemmel dönüşüm oranı: >%65.
Ortalama dönüşüm oranı: %20-65.
Düşük dönüşüm oranı : <%10.
Müşteriyi güvence altına alabilecek referansları ve her türlü unsuru yerleştirin.
Pazarlama huninizi nasıl hesaplarsınız?
Şimdi satış hunilerinizin karlılığını nasıl hesaplayacağımızı göreceğiz. Bu, otomatikleştirilmiş pazarlama dönüşüm huninizin optimize edilmeyi mi yoksa reklamlarla dolup taşmayı mı hak ettiğini bilmenizi sağlar.
Anlamak için çok önemli bir terimle başlayalım…
Müşteri edinme maliyetini (CAC) hesaplayın
CAC, 1 müşteri elde etmek için promosyonda size ortalama maliyeti olan finansal tutardır.
Örneğin, bir satış elde etmek için Google Ads'e 17€ harcarsanız, CAC'niz 17'dir.
Anladınız: Kârlılığınızı artırmak için CAC'nizi olabildiğince azaltmak işiniz için çok önemli…
Ve bu, bir sonraki çok önemli ölçümle tamamlandı…
LTV (yaşam süresi değeri), bir müşterinin müşteri döngüsü sırasında size ortalama olarak getirdiği finansal tutardır.
Örneğin, bir müşteri birkaç ay/yıl boyunca 400€ satış getirirse, LTV 400'dür. Bu, müşterinizin getirdiği toplam miktardır.
CAC'nizin aksine, işletmenizin karlılığını sağlamak için LTV'niz mümkün olduğunca yüksek olmalıdır.
Ama şimdi kârlı olup olmadığınızı nasıl bileceksiniz? Hemen göreceğimiz şey bu…
ROI'yi hesaplayın ve optimize edin
ROI (yatırım getirisi), bir eylemin karlılığını sağlayan bir ölçümdür.
ROI 1'den büyükse, karlıdır.
1'den küçükse, karlı değildir.
Ve hesaplamak için hiçbir şey daha basit değildir:
YG = LTV/CAC.
Bir örnek alalım. Ortalama 88€'luk bir CAC'niz var. Ve ortalama LTV 274€'dur.
Bu nedenle YG'niz: 274/88 = 3.11.
Bu, promosyonunuza yatırılan 1 € için sonunda 3,11 € çıkacağı anlamına gelir. Yatırım yapılan euro başına 2,11€ brüt marj yaptınız.
Otomatik pazarlama huninizde, insanları huniye çekmek için girişte ne kadar yatırım yaptığınıza ve çıkışta ne kadar geri döndüğünüze dikkat etmeye çalışın.
YG'yi mümkün olduğunca yüksek yapın ve YG'nizi yükseltmek için tünelin her adımını optimize edin.
Otomatik pazarlama dönüşüm huninizin performansını optimize etmek için Waalaxy'yi kullanın
Waalaxy, LinkedIn ve e-posta ile B2B arama otomasyonu aracımız, insanları tünelinizin girişine daha düşük bir maliyetle yerleştirmenize yardımcı olacaktır.
Aslında Waalaxy'nin ücretsiz bir sürümü var, böylece aracı gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.
Yapabileceksin:
- Hedeflenen kişilere otomatik toplu davetiyeler gönderin.
- Satışlarınızı tanıtmak ve sayfanızı yakalamak için bir dizi otomatik mesaj gönderin.
- İletişim veritabanınızı güçlendirin.
- Daha fazla satış yapın.
Diğer araçlardan farklı olarak, Waalaxy sizi her gün gönderebileceğiniz davet sayısıyla sınırlamaz. Ve tamamen güvenli.
İnsanları aramaya ve onları tünelinize sokmaya başlamanız için 12'den fazla otomatik diziden birini seçebilirsiniz.
Artık satış sayfanızı nasıl oluşturacağınızı ve tanıtacağınızı ve Waalaxy ile bir pazarlama hunisi otomasyonu oluşturacağınızı biliyorsunuz. Size öğretecek başka bir şeyimiz yok, tek yapmanız gereken başlamak.